Mage, hjärta & hjärna – skapa design, upplevelser och innehåll som når fram

Den 16 juni bjöd vi in till en inspirerande eftermiddag på Creuna i Stockholm där Creunas innehålls- och kommunikationsproffs bjöd på tre dragningar för hjärta, hjärna och mage. Under eftermiddagen blandades värdefulla fakta och tips med en inblick i hur vi löst utmaningarna genom några aktuella case.

Här kan du se presentationerna från dagens tre dragningar:

Same, same but different

FM och Fredrik diskuterar nutidens och framtidens design och kommunikation.

Fredrik Hildebrand, Art Director på Creuna
Fredrik Marcus, Creative Director på Creuna

Innehållsdeklaration

Gisela och Fredrik berättar om ingredienserna i en fungerande innehållsplan

Gisela Bernhoft, Account Director på Creuna
Fredrik Cederlöf, Business Intelligence Director på Creuna

Den magiska formeln för experience

Anna ger tips och exempel på vad upplevelser idag innebär i en digifysisk värld och hur det i slutändan påverkar affären och varumärket.

Anna Lindqvist, VP Creuna Göteborg